top of page

Rizi bizi z arašidno nadgradnjo


A so pri vas v vrtcu temu rižu z grahom tudi rekli rizi-bizi? No, jaz sem bila prepričana, da je to nek vrtčevski izraz, potem, ko sem pa to začela tudi na meniju v srednji šoli videvat, se mi je pa malo smešno zdelo. A si predstavljate, da prideš v gostilno in naročiš rizi bizi, kot da si 4-letni malček? :D Sestavine: *1 pest riža *1 pest (zamrznjenega) graha *1 pest arašidov (moji so bili slani, zato nisem dodatno ne vem kaj dosoljevala) *1 kapljica olja (jaz imam celo arašidovega, tako da dam tega, da diši ko pr norcih) Skuhamo v vodi (ma nemoj). Riž 20 minut, grah 10, arašide damo zraven zadnjih 5 minut. Če smo malo štorasti, in nam je razmerje med vodo in rižem španska vas-na koncu odvečno vodo odcedimo ... :O Prosim, posebno poznornost namenite kečapovim pikam. Te so za lepoto. Blazna umetniška prezentacija, kaj ne? Pozdravlja Vas - Štorasta Cimra

bottom of page